0
0

6 کتاب عالی در مورد اعتماد به نفس

2451 بازدید
معرفی بهترین کتاب اعتماد به نفس | کتاب در مورد افزایش اعتماد به نفس
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بهترین کتاب های اعتماد به نفس | کتاب در مورد افزایش اعتماد به نفس

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی کتاب هایی که در زمینه افزایش و تقویت اعتماد به نفس نوشته شده اند بپردازیم و در اینجا لیستی از بهترین و پرفروش ترین کتاب های اعتماد به نفس بازار را به همراه معرفی کوتاه هر کدام برای شما قرار دهیم. اما قبل از آن میخواهیم 3 دشمن اعتماد به نفس را باهم بررسی کنیم.

شما میتوانید علاوه بر مطالعه کتاب اعتماد به نفس در دوره های افزایش اعتماد به نفس هم شرکت کنید. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم مطلب اعتماد به نفس چیست را هم در سایت ما مطالعه کنید.

3 دشمن بزرگ اعتماد به نفس!

 

بهانه ها:

زمانی که شما به بهانه ها اجازه ی عرضه اندام کردن میدهید عملا در راستای کاهش و تضعیف اعتماد به نفس خود قدم برداشته اید! روزی یکی از دوستانم حرف قشنگی به من زد که شاید مطرح کردنش در اینجا خالی از لطف نباشد.

او همیشه میگفت هر وقت که درِ بهونه ها رو باز کردی درِ رشد بسته میشه، و هر وقت که درِ بهونه ها رو بستی درِ رشد رو برای خودت باز کردی.

اگر در هر مسیری، تغییر کردن و رشد دادن خود را، به خاطر بهانه هایتان به تعویق می اندازید و مدام اسیر آن ها میشوید وقت آن رسیده تا درِ بهانه ها را ببندید.

بهانه هایی مثل:

  • از من که دیگه گذشته
  • من وقت این کارها رو ندارم
  • شرایطش نیست
  • من شانس ندارم
  • و…

 

ترس ها:

میتوان اینطور بیان کرد که ترس، نقطه مقابل اعتماد به نفس است. کسی اعتماد به نفس پایینی نداشته باشد از اقدام کردن و شروع کردن میترسد و هیچ کاری انجام نمیدهد.

مدام با جملاتی مانند نکنه نشه، اگه نشه چی؟ و… درگیر است و حاضر به انجام کارهای جدید نیست، در دایره امن خود میماند و طبیعتا رشدی هم برایش اتفاق نمی افتد.

 

اهمال کاری:

کسانی که اعتماد به نفس ندارند، کارهای خود را بعد موکول میکنند. روزی نامشخص و نامعلوم مثل همان از شنبه های معروف! و شاید هیچ وقت هم آن کار را انجام ندهند.

اگر شک دارید که خواندن این مطلب یا این کتاب ها میتواند به شما کمک کند، شاید بد نباشد به مواردی که در بالا شد دقت کنید. اگر شما هم در خود مسائل این چنینی دارید، این مطلب میتواند به شما در راستای افزایش و تقویت اعتماد به نفس تان کمک کند.

 

کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلس

اگر علاقه مند به حوزه توسعه فردی باشید، احتمالا اسم باربارا دی آنجلس را برای یک بار هم که شده شنیده اید.

او روانشناس، سخنران و نویسنده آمریکایی در زمینه توسعه فردی است.

در زمینه اعتماد به نفس کتاب های زیادی وجود دارد که شاید بتوان گفت یکی از بهترین کتاب های موجود در بازار کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلس است.

یکی از مزیت های این کتاب کم حجم بودن آن است، کتابی که فقط حدود 100 صفحه دارد و در 5 فصل به شما کمک میکند تا بتوانید در مورد اعتماد به نفس بیشتر بدست بیاورید.

  • اعتماد به نفس واقعی به چه معناست؟
  • چطور میتوانیم اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم و افزایش دهیم؟
  • چگونه میتوانیم سه نوع اصلی اعتماد به نفس را برای خودمان ایجاد کنیم؟
  • چه تفاوتی بین اعتماد به نفس واقعی و مغرور شدن وجود دارد؟
  • علائم کمبود اعتماد به نفس چه چیزهایی هستند؟

این ها سوالاتی هستند که با خواندن این کتاب میتوانید پاسخ شان را بدست بیاورید.

کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلس

کتاب درباب اعتماد به نفس نوشته آلن دوباتن

آلن دوباتن نویسنده، مجری تلویزیون و فیلسوف متولد سوئیس و ساکن لندن است.

او که علاقه زیادی به فلسفه دارد و حتی دوره دکتری فلسفه را هم بر دانشگاه هاروارد شروع کرد ولی آن را برای نوشتن کتاب های فلسفه به زبان ساده آن را نیمه کاره رها کرد، در کتاب خود به اسم در باب اعتماد به نفس نیز از جملات نیچه و مونتنی استفاده کرده است.

داشتن اعتماد به نفس بالا رازی ندارد! اعتماد به نفس ذاتی نیست و مهارتی است که میتوانید آن را یاد بگیرید.

در اینجا نظرات برخی از کاربرانی که این کتاب را در کتابراه مطالعه کرده اند با هم میخوانیم:

کاربری گفته بود که آلن همیشه عادت دارد که مباحث و موضوعات متفاوت از سایرین را مطرح کند! این کتاب هم مثل همیشه خوب بود و از یک منظر دیگه به مقوله اعتماد به نفس نگاه کرده بود!

بسیار خوب و تاثیر گذار بود…

کتاب هایی که آلن مینویسد عالیه! حتی ارزش چندبار خواندن هم دارد و اگر چندبار هم خوانده شود ضرر نکرده ای!

اما کاربرانی هم هستند که نظرات جالبی داشتند، برخی نظرشان این بود که ترجمه کتاب میتواند بهتر و روان تر هم باشد و یکی از کاربران هم گفتند که این کتاب حرف خاصی برای گفتن نداشت!

کتاب درباب اعتماد به نفس نوشته آلن دوباتن

 

کتاب افزایش اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

کتاب های به زبان آدمیزاد کم نیستند! کتاب هایی که در بیشتر حوزه ها میتوانید پیدا کنید.

مثلا چند نمونه از این کتاب ها را در اینجا میبینیم:

بارداری به زبان آدمیزاد! مذاکره به زبان آدمیزاد، برندسازی به زبان آدمیزاد، پوکی استخوان به زبان آدمیزاد!

میبینید که در هر زمینه ای این کتاب ها وجود دارند و شاید بتوان گفت این سبک از کتاب ها با استقبال کاربران نیز مواجه شده است و بین کاربران محبوبیت قابل قبولی دارد.

کتاب اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد نوشته کیت برتون و برینلی پلتز است که توسط زینب شاهدی ترجمه شده و انتشارات هیرمند آن را به چاپ رسانده است.

این کتاب هم یکی از بهترین کتاب های اعتماد به نفس است. شما در کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد خواهید آموخت که چطور نقاط قوت خودتان را شناسایی کنید، با اعتماد به نفس بالا بتوانید نه بگویید و…

نظر یکی دو نفر از دوستان سایت طاقچه را در مورد این کتاب با هم میخوانیم:

این کتاب، کتاب آموزنده و مفیدی است که من اعتقاد دارم هر شخصی در هر سطح اعتماد به نفسی که هست اگر این کتاب را بخواند و تمرین هایش را انجام دهد میتواند برایش مفید و کاربردی باشد، کتاب ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد خیلی بنیادی سعی در تقویت حس اعتماد به نفس و خود دوستی دارد.

کتاب خوبی بود…!

کتاب افزایش اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

 

کتاب نیروی شگفت انگیز اعتماد به نفس برایان تریسی

چگونه در بخش از زندگی تان به انسانی توقف ناپذیر، توانمند و جسور در مسیر موفقیت تبدیل شوید؟

برایان تریسی استاد بزرگ موفقیت، در کتاب نیروی شگفت انگیز اعتماد به نفس در 7 فصل به شما کمک میکند تا یاد بگیرید چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و تقویت کنید تا بتوانید با سرعت زیاد به سمت موفقیت در زندگی حرکت کنید.

برایان در شروع کتاب عنوان کرده است که طی چندین سال زندگی افراد زیادی را مورد بررسی قرار داده است و به دنبال نکات و رفتارهای مشترک در آن ها بوده است. رفتار و ویژگی که موجب شده تا این افراد از سایرین متمایز شوند.

او میگوید حاصل تمام این مطالعات و بررسی ها او را به این نتیجه رسانده است که ویژگی بنیادین برای رسیدن به موفقیت در مراحل مختلف زندگی چیزی نیست جز اعتماد به نفس!

در اینجا نظر برخی از کاربران سایت کتابراه را در مورد این کتاب برایان تریسی با عنوان نیروی شگفت انگیز اعتماد به نفس میخوانیم:

واقعا این کتاب برای کسانی که دنبال اعتماد به نفس و عزت نفس هستند کتاب جامع و مفیدی میتواند باشد.

کتاب نیروی اعتماد به نفس برایان کتاب جامع و مفیدی است، او علاوه بر اعتماد به نفس، در مورد تقویت اراده هم صحبت کرده و این کتاب در این زمینه هم بسیار کاربردی است.

به نظرم برای تقویت اعتماد به نفس میتونه شروع خوبی باشه.

کتاب نیروی شگفت انگیز اعتماد به نفس برایان تریسی

 

کتاب شکاف اعتماد به نفس از راس هریس

کتاب شکاف اعتماد به نفس از راس هریس یک کتاب فوق العاده از یک نویسنده فوق العاده توسط یک انتشارات بی نظیر در ایران یعنی انتشارات سایه سخن در ایران چاپ شده است.

راس هریس پزشک و روان درمانی است که در زمینه اکت (ACT) یعنی رویکرد مبنی بر پذیرش و تعهد فعالیت میکند و کتاب های عالی و پرفروشی مثل تله شادمانی، سیلی واقعیت و… نوشته است.

کتاب شکاف اعتماد به نفس توسط دکتر راس هریس در مورد اعتماد به نفس نوشته شده است و شاید مهم‌ترین تفاوتی که این کتاب با بقیه کتاب های اعتماد به نفس دارد این است که با رویکرد اکت مورد نگارش قرار گرفته است.

کتاب شکاف اعتماد به نفس به صورت کاملا علمی و مبتنی بر آزمایشات و مطالعات گوناگون نوشته شده است.

شاید داشتن یک قلاب و تصور کلی از کتاب بتواند به شما در روند تصمیم گیری و حتی خواندن این کتاب کمک کند. شما با مطالعه این کتاب به پاسخ یکی از مهم‌ترین پرسش های زندگی خود می‌رسید:

اینکه فقط اگه کمی اعتماد به نفس بیشتری داشتید چه اتفاقی در زندگی‌تان می‌افتاد؟

کتاب شکاف اعتماد به نفس از راس هریس

 

کتاب رمز اعتماد به نفس

نویسندگان این کتاب کتی کی و کلیر شیپمن هستند. کتاب رمز اعتماد به نفس بیشتر به افزایش اعتماد به نفس در زنان میپردازد و به نوعی شما را قانع میکند که اگر جرات بیشتری در زندگی به خرج دهند و درست عمل کنند، میتوانند زندگی متفاوتی را تجربه کنند.

کتی کی و کلیر شیپمن روزنامه‌نگارانی موفق هستند که در این کتاب مواردی علمی و تحقیقات جالبی که در این زمینه انجام شده است را بیان میکنند.

این دو روزنامه‌نگار با افراد زیادی صحبت و مصاحبه کردند. با بهترین روانشناسان، رهبران زن در عرصه سیاست، ورزش و حتی هنر و…

شاید جالب باشد که بدانید این کتاب جز لیست پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون در زمینه خودیاری و زنان است.

کتاب رمز اعتماد به نفس

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://naghmehelyasi.com/?p=4147
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
نغمه الیاسی فرد
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد 6 کتاب عالی در مورد اعتماد به نفس

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید